کلینیک تخصصی فرهمند کاشت مو و ابرو ، جوانسازی و زیباسازی پوست

در حال حاضر استاندارد طلایی برای کاشت مو، تکنیک FIT یا همان استخراج واحد فولیکولی است که نسبت به روش های پیشین کمتر تهاجمی است، به طوری که هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد و نیازی به بخیه نیز ندارد. اما برای این که به طور دقیق بگوییم بهترین روش کاشت مو چیست، نیاز به بررسی دقیق شرایط هر فرد دارد که این امر در جلسه مشاوره حضوری تعیین می گردد.

  • کلینیک دکتر خسرویانی در محیطی امن و آرام به ارائه خدمات به شما زیباجویان می‌پردازد و یکی از بهترین کلینیک کاشت مو از نظر مردم می‌باشد.
  • در این روش ، گرافت های مو به صورت تک واحدی از بانک موی بیمار جدا می گردند.
  • پس از آن پیازهای مو از نوار پوستی جدا شده، و بر روی بخش بی‌موی سر فرد پیوند می‌شوند.
  • این مجموعه با بهره گیری از مجرب ترین و برجسته ترین متخصصین و کادر پزشکی علاوه بر کاشت مو  در حوزه‌های جوانسازی و لیزر ، تناسب اندام و جراحی زیبایی نیز به عنوان یکی از کلینیک‌های پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.
  • به خصوص در روش FUT که روش تهاجمی است و نیاز به برش و بخیه دارد، مهارت پزشک علاوه بر آمادگی قبل و مراقبت های بعد از کاشت، در کاهش عوارض و نتیجه خوب عمل تاثیر مستقیم دارد.

اینگونه از روش‌ها معمولاً در کلینیک‌های بالا شهر و زیر نظر مجرب‌ترین متخصصان انجام می‌شود. البته بعضی از روش‌ها مشابه ممکن است در یک کشور با همان کیفیت نسبت به کشور دیگر ارزان‌تر باشد. در این کشور موهایی با کیفیت با جدیدترین متدهای روز دنیا، به گردشگران ارائه می‌کند.

روش‌های جدید کاشت مو در بهترین کلینیک‌های تهران

معمولا پزشک کمپرس با حوله‌ی گرم و خيس يا اسفنج مرطوب و گرم را تجویز می‌کند. گرم و مرطوب نگه داشتن موضع برداشت مو کمک فراوانی به بهبود سريع‌تر زخم‌ها می‌کند و اسکار (جوشگاه) محل برداشت نيز کمتر مشخص خواهد شد.

برای انجام این روش ، نیازی به انجام جراحی وجود ندارد ، از این رو محبوبیت زیادی در میان متقاضیان کاشت مو تهران یافته است. در روش FIT ؛ برای برداشت مو ، برش مو به صورت نواری نخواهد بود و همانطور که اشاره شد گرافت های مو به صورت تک واحدی از بانک موی بیمار برداشته شده و به صورت تک تک در موقعیت مورد نظر کاشته می شود. بنابراین مدت زمان پروسه کاشت ، در روش FIT نسبت به روش FUT ، طولانی تر خواهد بود.

کدام کلینیک کاشت مو به روش Micro FIT در تهران انجام می‌دهد؟

اگر شما هم جز کسانی هستید که به دنبال کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو در شهر تهران هستید.

عمل کاشت مو می تواند هم برای آقایان و هم برای بانوان انجام شود؛ البته فرد متقاضی می بایست دارای بانک موی سالم و امکان رشد در نواحی کم مو را داشته باشد که این موارد در جلسات مشاوره ای با پزشکان بررسی خواهند شد.

در حال حاضر این کلینیک کاشت مو تهران یک پلی کلینیک تخصصی زیبایی محسوب می شود و به لحاظ برخورداری از ویژگی منحصر به فرد نظیر آزمایشگاه تخصصی شبانه روزی و هتلینگ با امکانات VIP پذیرای بیمار از اقصی نقاط کشور است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه دریافت خدمات، رزرو نوبت و اقامت با شماره های بالا تماس برقرار کنید. در همین راستا پیشنهاد ما این است که حتماً با دکتر خراسانی در کلینیک هلیا صحبت داشته باشید و رزومه‌ ایشان را بررسی کنید تا متوجه شوید چرا دکتر خراسانی به عنوان یکی از بهترین متخصصان کاشت مو در ایران شناخته شده است. البته اگر مرکزی که برای کاشت مو بدون جراحی به آن مراجعه می‌‌کنید مثل بهترین کلینیک کاشت مو در تهران، از ابزار و تکنولوژی‌های پیشرفته برخوردار باشد، در وقت شما صرفه‌جویی شده و عمل کاشت در تعداد جلسات کمتر و کوتاه‌تری صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو در شیراز روش FIT یا استخراج واحدهای فولیکولی است.

متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند.

داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت پایه‌ای‌ترین موردی است که باید موردبررسی قرار گیرد و سپس، بررسی سوابق پزشک اهمیت دارد. پرس‌وجو از سایر بیماران کلینیک، به شما کمک می‌کند تا نظر حقیقی آن‌ها را بدانید و به این صورت، تحت تأثیر تبلیغات نیز قرار نخواهید گرفت. اگر می‌خواهید بهترین پزشک کاشت مو را پیدا کنید، بیش‌تر از همه باید به فکر پیدا کردن بهترین مرکز کاشت ابرو و مو باشید.

کاشت مو تهران

در ادامه مطلب ما سعی کردیم روش‌های مختلف کاشـت مو را به شما معرفی کنیم. در رابطه با معرفی دکتر مینا شریفی نتیجه کاشت مو در تهران بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می بایست از کلینیک تخصصی دکتر علی قاسمی نیز نام ببریم.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما