قیمت و خرید دیزل ژنراتور C550D5 کامینزپاور + مشخصات فنی پارسیان دیزل

یک مدل از ژنراتور به صورت استندبای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چندساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند. زمانی که یک ژنراتور جایگزین راه می‌افتد، ممکن است با شرایطی بخصوص عمل کند مانند ۱۰٪ بار اضافه که در طی زمان فعالیت می‌تواند منظور شود. دیزل ژنراتورها دی اکسید کربن (CO2) ، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق تولید می کنند. این ژنراتورها این را در جو آزاد می کنند و کیفیت هوا را در مناطق نزدیک به طور قابل توجهی کاهش می دهند.

دیزل ژنراتور

زمانی که این مرحله پایان می‌یابد، شیرهای تخلیه بسته شده و این چرخه کامل می‌گردد. در شکل ۵ محل قرارگیری هر یک از این اجزا در یک ژنراتور مشاهده می‌شود.

قیمت دیزل ژنراتور بیش از 1500 کاوا (بیش از 1200 کیلووات)

اما دیزل ژنراتور از نظر ایمنی در رتبه بهتری قرار می گیرد و نیاز به سوخت گیری کمتری دارد. این محصول به دلیل مزایایی که برای صنایع مختلف دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از همین رو زمانی که در حال جستجو برای خرید ژنراتور برق هستید، تعداد زیادی گزینه با عنوان دیزل ژنراتور به شما پیشنهاد می شود . از آنجایی که امروزه لوازم الکتریکی باید با یک منبع بسیار مطمئن تغذیه شوند، برخی الزامات در خروجی ژنراتور لازم است.

ژنراتورها در این حالت اغلب برای آماده به کار حتی در
صورت قطع برق نیز استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها با حالت های عملکرد متفاوت
ممکن است طراحی سیستم متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال، یک ژنراتور که به صورت موازی
با برق کار می کند، به تجهیزات همگام سازی، مانند یک ماژول کنترل پیشرفته و یک قطع
کننده مدار تمام اتوماتیک نیاز دارد.

رادیاتور در ژنراتورهای دیزلی

امروزه موانع ضد صدا نیز وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند از آنها برای کاهش صدا در محل کار استفاده کنند. رتبه‌بندی توان پیوسته در برنامه‌هایی
استفاده می‌شود که تامین برق در یک بار ثابت 100% برای تعداد نامحدود ساعت در سال است. بعد از مطالعه عناوین بالا در مورد دیزل ژنراتور و طرز کار آن احتمالا بتوانید جواب سوال را بدهید ولی با این حال خدمت شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

بنابراین سرعت تولید برق آن‌ها، مناسب برای فعالیت‌های دریایی می‌باشد. اندازه و سایز ژنراتور دیزل ژنراتور کوچک به همراه توان بار تولیدی آن، تأثیر مستقیمی در میزان مصرف سوخت گازوئیل دارد.

تقریبا کیفیت دیزل، ژنراتور و کنترلر دستگاه، تعیین کننده قیمت آن هم می باشد.

دیزل ژنراتور

فشاری که توسط روغن به موتور وارد می شود باید در حد متعادل قرار داشته باشد تا موجب بروز اختلال در عملیات موتور نگردد. نوشتن یک برنامه مشخص و سازمان یافته برای انجام بررسی های مختلف قطعات دیزل ژنراتور باعث می ‌شود بتوانید رسیدگی منظمی را برای دستگاه داشته باشید. تابلو ATS در زمانی کاربرد دارد که برق شبکه اصلی ساختمان دائماً قطع و وصل می شود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما