بهترین کلینیک کاشت مو در تهران ؛ لیست مراکز تخصصی کاشت مو

افزایش ریزش مو و شمار افرادی که در مطب های متخصصان پوست و مو در جستجوی راه حلی برای داشتن موهای پرپشت هستند این روزها بازار کاشت موی طبیعی سر و.. بهتر از قبل از استفاده از روش های مختلف کاشت موی سر در مورد انها اطلاعات کافی داشته باشید. بهترین دکتر کاشت مو در تهران فردی است که سال ها در این زمینه خدمات پیوند مو ارائه داده است و کوله باری از تجربه در عمل های جراحی پیوند مو بدست آورده است. چرا که تمام مهارت های لازم را در طی سال ها تجربه بدست آورده اند و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی به راحتی می توانند آن را بر طرف کنند.

ایشان تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند و به مدت ۷ سال سابقه جراحی و کاشت مو نیز دارند. دکتر موسوی دارای تاییدیه انجمن جامعه جراحان ایران و انجمن طب سوزنی ایران هستند.

شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می کند. شوک ریزشی هم در ناحیه اهداکننده و هم در ناحیه پیوند می‌تواند رخ دهد اما جای نگرانی نیست زیرا این امر کاملا موقتی است. ریزش مو در ناحیه اهداکننده ناشی از کمبود اکسیژن نمونه‌های گرفته شده از آن نواحی است.

پزشکان و متخصصین زبردست

به این نوع از گروه بندی‌ها گرافت مو گفته می‌شود که با رشته‌های جداگانه مو کاملا متفاوت می‌باشند. در واقع گرافت به گروهی از فولیکول مو گفته می‌شود که از ناحیه اهدا کننده برای پیوند برداشته می‌شوند. مجموعه کلینیک فخرایی در شهر تهران در زمینه‌های کاشت مو، ابرو و ریش فعالیت دارد. کلینیک ایوا مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی با مدیریت خانم دکتر سارا بهروان در تهران می‌باشد.

  • کلینیک تخصصی گلبان با کادر مجرب ، یک مجموعه منحصر به فرد است که با بهره‌مندی از کاردرمانی و متخصصین حرفه ای در زمینه خدمات زیبایی باکیفیت ارائه می دهد.
  • کلینیک ایوا مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی با مدیریت خانم دکتر سارا بهروان در تهران می‌باشد.
  • در این مجموعه از نیروی انسانی متخصص و با تجربه و همچنین دستگاه های پیشرفته با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود.

اما در روش FUT محفظه‌های پوستی بزرگ‌تر بوده و به همان نسبت نیز دیرتر ترمیم خواهند شد. دکتر بهزاد دالوند متخصص پوست و مو و عضو متخصصین پوست و مو ایران، دارای بورد تخصصی با بیش از 20سال سابقه کاشت مو و ابرو در ایران است.

مراجعه به کلینیک و دیدن فضا، کادر پزشکی و گفت‌وگو با افرادی که مورد جراحی پیوند مو قرار گرفته‌اند، شما را به این هدف می‌رساند. البته در هر جست و جو و تحقیقی، با نام کلینیک کاشت مو VIP به‌عنوان رتبه برتر برخورد خواهید کرد. در واقع افرادی که برای کاشت موی طبیعی در تهران مراجعه می‌کنند بایستی بانک موی مناسبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه ایده آل و طبیعی از جراحی خود دریافت کنند.

جراحان متخصص کاشت مو در کلینیک ایران نوین در خلق ظاهر طبیعی پس از کاشت برای فرد بسیار خبره هستند.

همان طور که می دانید بسیاری از آقایان بنا به دلایل مختلف نظیر وراثت، شرایط آب و هوایی محیط کار و زندگی، استرس، بیماری و غیره دچار ریزش مو و بعضاً کچلی موضعی در بعضی از قسمت های سر می شوند.

نکته مهم قبل و بعد از کاشت مو

چرا که ضمن برخورداری از فضای درمانی وسیع و مجهز، از بهترین دستگاه ها و تجهیزات با آخرین فناوری های دنیا برای ارائه خدمات متعدد نظیر کاشت مو استفاده می کند. علاوه بر این حضور تیم پزشکی متخصص و تکنسین های دور دیده در این کلینیک کاشت مو تهران موجب افزایش سطح کیفی خدمات شده است.

در واقع پزشکانی که این ویژگی ها را دارند، رضایت بالایی را در این زمینه به بیماران خود ارائه می دهند.

کاشت مو تهران

خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در زمینه پیداکردن بهترین کلینیک‌ها و مراکز کاشت مو و زیبایی کمک زیادی به ما می‌کند.

کاشت مو یک روش یک طرفه نیست و نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت توسط کلینیک دارد. کلینیک های کاشت مو باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل منظم را ارائه دهند تا همه بیماران به صورت خصوصی، بتوانند از خدمات مشاوره و پیگیری روند کاشت مو بهره مند شوند.

کلینیک آسمان دارای ده سال سابقه رسمی و ثبت شده با مجوز از وزارت بهداشت می باشد که مسئول فنی آن متخصص پوست و مو بوده و کلیه چهارچوب های علمی و پزشکی با بالاترین کیفیت در این مرکز رعایت می‌گردد. خارش پس از کاشت مو در نواحی اهداکننده و گیرنده کاشت بسیار شایع است و می‌تواند از 4 روز تا 2 هفته پس از جراحی ادامه یابد.

به گزارش سایت healthline شصت درصد مردها  و ۵۰% زن‌ها ریزش مو را در طول زندگی خود تجربه می‌کنند. امکان سنجی کاشت مو روی میکرواسکالپ سر با روی کار آمدن تکنیک میکرواسکالپ سر، افراد زیادی به فکر امتحان کردن آن افتادند.

این کلینیک اولین مجموعه کاشت موی تخصصی در ایران است با مجوز رسمی از شبکه بهداشت و درمان و همچنین دارای مدرک فوق تخصصی از L’OREAL فرانسه است. کاشت مو طبیعی در تهران یک نوع روش جراحی است که طی آن فولیکول‌ها از ناحیه اهدایی یا بانک مو برداشته می‌شود و به ناحیه گیرنده پیوند زده می‌شود.

عوارض کاشت مو در تهران

این کلینیک با تیمی مجرب و متخصص در زمینه کاشت مو از بهترین مراکز تهران می‌باشد که مراجعه‌کنندگان زیادی دارد. برای انجام این روش بهتر است فرد بانک موی سالم و مناسبی در ناحیه پشت گردن و یا دو طرف سر داشته باشد تا بتوان فولیکول های مناسب کاشت را به درستی استخراج کرد. همچنین حالت موها، رنگ مو و بافت آن نیز عوامل موثری در عمل کاشت مو به روش FUE خواهند بود.

آسمان کلینیک با بهره گیری از دستگاه‌های پیشرفته، خدمات لیزر و کاشت مو را برای زیبایی و جوان‌تر شدن شما ارائه می‌دهد. کاشت مو با روش میکروگرافت (بدون جراحی) با ابزارهای بسیار ظریف، تراکم بالا و نتایج طبیعی در این مرکز انجام می‌شود. این کلینیک آماده ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای به مراجعین محترم خود می‌باشد. جدیدترین روش برای برداشتن موها روش غیر جراحی سوپر FUE میکروگرافت می‌باشد که به دلیل ظرافت بالا امکان برداشت بیشتر موها از مناطق برداشت و کاشت در فواصل نزدیک تر و در نتیجه تراکم بیشتر را فراهم می‌کند.

قبل و بعد از کاشت مو به چه مواردی توجه کنیم؟

تیم پزشکی متخصص و متبحر این مرکز کاشت مو با دسترسی به تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در یک فضای بهداشتی، مدرن و صمیمی آماده ارائه خدمت به شما هستند. بنابراین جهت تجربه بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو، به ویژه کاشت تخصصی مو، ابرو، ریش و سبیل به این کلینیک مراجعه نمایید. یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است. پیدا کردن یک کلینیک خوب برای انجام اینکار کار دشواری نیست و با انجام یکسری بررسی‌ها و اطلاع از نظر سایر بیماران می‌توانید به آن دست یابید.

اما توجه به چند نکته در نحوه انتخاب مرکز کاشت مو کمک شایانی به شما خواهد کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه هزینه کاشت مو همین حالا با مشاوران ما در کلینیک ایران نوین تماس بگیرید. حقیقت این است که بهترین روش کاشت مو برای بهترین دکتر کاشت مو در تهران همه افراد یکسان نیست و با توجه به شرایط هر فرد ممکن است متفاوت باشد. این اتفاق برای بیشتر افراد پس از جراحی می افتد و بهتر است در روز های پس از کاشت مو تغذیه مناسب داشته باشید.با این حال باید پس از کاشت مو، با پزشک خود در ارتباط باشید.

شما نیز در صورت تمایل برای داشتن موهای زیبا، جذاب و با حجم و اندازه مناسب می توانید به این کلینیک هلیا بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بیایید و از خدمات با کیفیت و تضمینی آنها بهره مند شوید. بیولوژیکی و سلامت خون بررسی ضخامت بافت تارهای موی سر کنتراست بین رنگ مو و رنگ پوست بیمار تراکم موها تعداد فولیکول های مو در هر سانتی متر مربع در ناحیه اهدا کننده اندازه مساحت پوشش داده شده. اندازه ناحیه موی داوطلب برسی اینکه قبلا از روشهای دیگر کاشت مو در همان ناحیه اهدا کننده ، انجام شده است یا خیر انتظارات بیمار، پزشک معالج باید انتظارات انجام شده بیمار را در نظر بگیرد. ارزیابی قبل از عمل کاشت مو فرد کاندید شده برای کاشت مو ، قبل از انجام این عمل باید یکسری ارزیابی انجام دهد که شامل انجام آزمایشات خون میباشد.

با وجود این راه‌ها افرادی که خواهان کاشت مو هستند از امنیت خاطر بیشتری برخوردار می‌شوند و باتوجه‌به عوارض کم این کار دوران نقاهت و بهبود کمتر و با درد کمتری همراه خواهد شد. در این مقاله قصد داریم چگونگی کاشت مو و سن مناسب برای کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همانطور که بالاتر گفتیم قیمت کاشت مو بستگی به عوامل زیاد و مختلفی دارد از همین رو قیمت دقیقی نمی شود ارائه داد.

ریزش موی سکه ای چگونه است؟ در مورد ریزش مو سکه ای چه می‌دانید؟ علت ریزش مو به حالت سکه چیست؟ این پدیده به لوپسی آره آتا نیز معروف است که یکی از علت‌های ریختن موی سر، ریش و حتی بقیه نقاط در بدن است. به طور عادی این بیماری باعث می‌شود مو به شکل قسمت‌های کوچکی به شکل یک عدد سکه بر روی قسمت موی سر یا ریش بریزد. افرادی که از مشکل ریزش مو به این صورت رنج می‌برند و دچار مشکل شده‌اند، سالم هستند و در اکثر مواقع موهای ریخته شده بعد از زمان کوتاهی دوباره به حالت اول برمی‌گردند و رشد می‌کند. البته بعضی اوقات (به‌خصوص در افرادی که مشکل ریختن کامل موی سر یا بدن را دارند) طاسی یا نداشتن مو دائمی خواهد شد.

کلینیک دکتر نیلفروش زاده به عنوان اولین مرکز پیوند مو در ایران نیز شناخته می شود. در این کلینیک با بهره مندی از بهترین متخصصین و همچنین بهره برداری از تجهیزات مدرن با استاندارد جهانی، خدمات رسانی انجام می گردد.

از عوارض شایع و ناگوار کاشت مو به روش­‌های FIT و FUT می‌توان به نکروز پوست اشاره کرد. اگر عمل کاشت مو غیراصولی و توسط افراد غیرحرفه‌­ای انجام گیرد، احتمال به وجود آمدن این عارضه بسیار زیاد است که به صورت دلمه­‌های سیاه رنگ بزرگی روی پوست سر پدید می‌آید.

کرونا به ما یاد داد که نعمتی بالاتر از سلامتی نیست پس به بهای ارزان آن را به خطر نینداخته و از دست ندهید. کلینیک کاشت مو VIP درمان قطعی ریزش مو را با جدیدترین و مطمئن‌ترین روش‌های کاشت مو فراهم کرده است.

در این زمان بررسی نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی افرادی که به یک کلینیک خاص مراجعه کرده‌اند، می‌تواند بسیار مفید باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است.

بانک موها از نواحی پشت سر و کناره های سر که نسبت به ریزش مو مقاوم هستند و همواره به رشد خود ادامه می دهند، انتخاب می شوند. همانطور که در مطالب بالا بیان شد در این تکنیک می توان از نهایت تراکم بانک موی فرد بهره برد و طی یک روز و در یک جلسه انجام می شود.

کاشت مو در این حالت کاملا طبیعی است و بعد از کاشت، مو روال عادی رشد را خواهد داشت. بعد از عمل شما مطمعنا ظاهر بهتری نسبت به گذشته خود خواهید داشت ، به این ترتیب که بعد از کاشت جاهای خالی روی پوست سر پر شده و درنهایت ظاهر بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. کیست، برآمدگی و زخم در محل کاشت مو امری طبیعی است و بعد از چند هفته از بین می‌روند. بعد از عمل کاشت مو بهتر است برای رفتن به منزل یک‌نفر همراهی‌تان کند و سه روز اول را ترجیحا استراحت کنید.

اما به صورت تقریبی کاشت مو در کلینیک آنیل هزینه ای حدود 10 میلیون تا 15 میلیون تومان دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت مو می توانید به سایت آنیل مراجعه کرده و از خدمات مشاوره رایگان آن بهره مند شوید. توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که هزینه بالای کاشت مو نشانه کیفیت آن نیست ولی قیمت پایین قطعا دلیلی بر بی کیفیتی آن است.

خانه سفید با مدیریت دکتر قاسم اصلانی و بهره مندی از دانش دکتر حسام نهاوندی توانسته در سال‌های اخیر رضایت مراجعین خود را جلب کرده و توامندی خود را در این عرصه به معرض نمایش بگذارد. خانه سفید در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. بسیاری از مراکز درمانی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تصویر تاییدیه وزارت بهداشت را علاوه بر مرکز درمانی، در وبسایت خود نیز قرار می‌دهند.

بله، به لحاظ اینکه برای کاشت مو، از موهای پشت سر استفاده می شود و موی پشت سر به علت نداشتن گیرنده های هورمونی نمی ریزد، می توان گفت کاشت مو دائمی است. از جمله روش‌های کاشت مو که در کلینیک VIP انجام می‌شود، می‌توان به روش‌های FUT، FIT و SUT اشاره کرد.

در این مدت ناحیه‌ی اطراف فولیکول‌های مو و ناحیه‌ی اهداکننده بی‌حس است.

اگر هم عمل پیوند مو توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام شود ، باز هم نتیجه نهایی به انجام مراقبت های لازم بعد از آن بستگی دارد. فردی که قصد دارد این عمل را انجام دهد ، باید بداند بعد از آن ، چه کارهایی انجام دهد. امروزه طاسی و ریزش مو یکی از بزرگترین و رایج ترین مشکلاتی است که صدها میلیون نفر در سراسر جهان با آن مواجه هستند.

سپس با موبایل خود چند عکس مانند جهات زیر بگیرید و به شماره ما واتساپ کنید . (  اگر خیلی آشنا نیستید ابتدا شماره ما را در لیست شماره های خود ذخیره کنید و در برنامه واتساپ سرچ کنید و یک پیام مثلا سلام  بفرستید تا ارتباط وصل شود سپس در خواست ارسال عکس از شما می شود ).

نحوه رشد مو‌ها بعد از کاشت رشد مو‌های ناحیه پیوندی تنها چند روز بعد از پیوند اتفاق می‌افتد. ضخامت مو‌های اولیه کم است، اما به مرور کیفیت و ضخامت گرافت‌های پیوندی افزایش می‌یابد.

همچنین، در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، برای هر بیمار، پس از بررسی و مشاوره‌ای، پلان درمانی شخصی سازی شده و مناسب برای وضعیت و نیازهای او تدوین می‌شود. این پلان شامل جزئیاتی درباره روش کاشت مو، تعداد جلسات، هزینه‌ها و همچنین توصیه‌هایی برای پس از عمل می‌شود. همچنین، برای رفع هرگونه نگرانی و سوالات بیماران، تیم پشتیبانی کلینیک در دسترس آن‌هاست. در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالا استفاده می‌شود.

زیرا قرار است در این مقاله به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد پس از کاشت مو بپردازیم. به همین منظور می خواهیم توضیحاتی را درباره ی پوسته شدن سر بعد از کاشت مو ارائه دهیم. همین حالا جهت اطلاع از هزینه کاشت مو ، هزینه کاشت ابرو و هزینه هایفوتراپی و اخذ نوبت تماس حاصل فرمایید تا ما تجربه حس خوش زیبایی را به شما هدیه دهیم.

ما مفتخریم که با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهیم.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما