بازگشت ستاره پرسپولیس؟ پاسخ یحیی گل محمدی به احتمال بازگشت لوکادیا در روزی جدید

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی 2 بر 2 خانگی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتیجه بازی آن چیزی که انتظار داشتیم نبود؛ بلکه نتیجه بازی در نهایت به نتیجه رسید. بازی را خوب شروع کردیم و در ضد حمله حریف به گل رسیدیم.

صنعت نفت در مرحله هجومی بازیگران برجسته ای دارد

وی افزود: حریف در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها توانستند با سرعت بازی گلزنی کنند. در نیمه دوم به خوبی بازی را کنترل کردیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و تا آخرین ثانیه پیروز شویم، اما متاسفانه اتفاقات بازی گریبان ما را گرفت. حریف 3 یا 4 بار بیشتر گل نزد اما 2 توپ از دست دادیم و باید سیستم دفاعی و فاز دفاعی تیم را مرور کنیم و در گلزنی هم مشکل داریم. ما کیفیتی را که باید در خط حمله داشته باشیم نداریم و این کار را سخت می کند و نمی توانیم در هر بازی 8 یا 6 گل بزنیم و فقط 2 گل بزنیم، اما این ذخیره ماست و باید بیشتر تمرین کنیم. این موضوع را پوشش دهد.

به نظر من در گل دوم ما توپ از خط دروازه عبور نکرد

گل محمدی درباره حکم داور گفت: وقتی به گلی که خوردیم نگاه می کردیم فکر می کنم توپ از خط عبور نکرد اما داوری بازی آسانی نبود اما در مجموع صفایی داوری خوبی داشت اما کارشناسان می توانند. ایده بهتری به آن بدهید، اما چیزی که دیدم این بود که توپ از خط عبور کرد.”

من به کسی که احترام بزرگ او را نمی شناسد پاسخ نمی دهم

سرمربی «پرسپولیس» در پاسخ به این سوال که بعد از صحبت های دیروز امروز با من صحبت کردید و دو همبازی قدیمی هستید، گفت: متأسفانه او این کار را شروع کرد و به هرکسی که این کار را نکند جواب نمی دهم. احترام بزرگترها را بلد نیست و یاد نگرفته است و کار را تمام شده می دانم و امیدوارم حداقل فوتبالیست ها احترام گذاشتن را بیاموزند. باید به این موضوع خیلی توجه کرد چون در فوتبال ما کمتر مطرح می شد.

آیا لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد؟

وی در خصوص اینکه غیبت شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس بعد از گلزنی اخیر عجیب بود و گفته می شود لوکادیا در حال بازگشت به پرسپولیس است، گفت: هنوز زود است که بگوییم چه کسانی به این تیم می آیند و باعث حواس پرتی تیم ما می شود. مهاجمان حالا در مورد نقل و انتقالات صحبت نکنید. در این مورد در بخش حمل و نقل بیشتر بپرسید.

وی در خصوص اینکه متوجه لنگیدن داور در زمین شدید، گفت: نه، متوجه این موضوع نشدم.

چیزی که امسال ما را نگران کرده مشکلات درون تیمی است

سرمربی “پرسپولیس” گفت: برخی از مربیان که نمی توانند با تیم شما رقابت کنند برای پرت کردن حواس تیم شما دعواهای حاشیه ای راه می اندازند و این مشاجرات لفظی به تیم شما آسیب می زند، ما شایسته سه قهرمانی هستیم. چیزی که امسال کمی تیم را نگران کرده مشکلات و مسائل درون تیمی است. به هر حال این مسائل همیشه وجود داشته و ما باید مشکلات خود را حل کنیم. با شفقت بیشتر؛ تیم نه تنها بازیکنان و مربیان، بلکه سایر اعضا نیز تنها با ایجاد فضایی آرام و خوب برای کار موفق می شوند. اگر این فضا مهیا شود آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می شود و در بحث فنی تاثیرگذار خواهد بود.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا نگران بازیکنان تیم هستید و آیا در 24 ساعت گذشته اتفاقی رخ داده که از نگرانی آنها بکاهد، گفت: دیروز درصد گزینه های قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما می خواهیم بیشتر صحبت کنیم. در مورد امور مالی مسائل و قراردادها به اینجا مربوط نیست، اما به هر حال دیروز اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بعد از گلزنی دوباره به بازی برگشت، فکر می کنید این بازگشت در محوطه جریمه اتفاق افتاد یا از اخراج بازیکن نفت، گفت: وقتی پنالتی و اخراج اتفاق افتاد توانستیم. مطبوعات. برعکس، این اتفاقات به نفع ما تمام شد. نیمه دوم نیمه خوبی بود، بازی یک طرفه بود، در کل بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم با موفقیت شرایط را ایجاد کنیم و کار را به پایان برسانیم، هیچ وقت کار را به تأخیر نینداختیم، اما کمی بی خیال و بی دقت بودیم. صحنه آخر صحنه ای نبود که باید توپ در آن زده می شد. ما در پایان بازی را به خوبی کنترل کردیم، به وقت اضافه رفتیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

دیدار «ناساچی» و «سپاهون» در آزودی، چمن را تحت فشار قرار خواهد داد.

سرمربی «پرسپولیس» با بیان اینکه احتمال برگزاری بازی «سپاهون» در ورزشگاه «آزودی» با حریفان آسیایی وجود دارد، گفت: البته نه. این علف بعد از چند ماه به اینجا رسید. فکر می کنم اگر نساجی و سپاهون بخواهند در اوزدی بازی کنند، فشار زیادی روی این چمن وارد می شود و حفظ چمن را بسیار سخت می کند. ملاحظات اصلی باید برای زمین مناسب باشد و مشاوره اساسی در این زمینه انجام شود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که زمان کم است و سپاهون باید در ازدی یا خارج از کشور بازی کند، گفت: آیا این رای را اعلام کرده اند؟ پس خدا علف را بیامرزد.

اگر کسی بخواهد کمتر کار کند، سخت می شود

وی در خصوص عدم نتیجه گیری شما در دو بازی اخیر و اینکه پیش بینی شما چیست، گفت: لیگ مثل یک ماراتن است، باید به کارمان ادامه دهیم، باید بتوانیم با همه سختی هایی که داریم این کار را انجام دهیم. در بازی ها توجه کنید بسیاری از مشکلات و مشکلات موجود باعث از دست دادن تمرکز بازیکنان می شود. کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم. همه اعضای این گروه باید این کار را انجام دهند تا مانند سال گذشته به موفقیت برسند، اگر یک نفر کمتر تلاش کند کار سختی است. من به این تیم و آینده اش امید زیادی دارم. شاید خیلی ها از بیرون بخواهند به تیم سنگ بزنند که واقعاً مسئله همین است. ما باید مشکلات خود را حل کنیم و با همدلی و اتحاد بیشتر با حمایت خوب هوادارانی که امروز هم از آنها سپاسگزاریم ادامه دهیم. این آسان نیست. ما فقط با دلسوزی می توانیم این کار را انجام دهیم.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما