وزیر نفت شبکه گمشده نفت برای دولت و بابک زنجانی نیست


آفتاب نیوز :

وزیر نفت با اشاره به اینکه برج گمشده خوزستان مربوط به دولت یا بابک زنجانی نیست، گفت: این دستگاه متعلق به یک شرکت خصوصی است که مدتی است آن را رها کرده است.

اوجی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران گفت: در این دو سال 4 میدان نفت و گاز کشف شده است. بیش از 6.2 میلیارد بشکه معادل هیدروکربن های مایع، یعنی هم نفت و هم گاز قابل بازیافت، کشف شده است. میدان گازی چشمه شور در خراسان رضوی، میدان نفتی هیرکان در گلستان، میدان نفتی تنگه و میدان نفتی گناوه در بوشهر کشف شد.

وزیر نفت در خصوص خبر مفقود شدن یک برج نفتی در خوزستان و ارتباط با بابک زنجانی، گفت: این دستگاه متعلق به دولت و بابک زنجانی نیست، بلکه متعلق به یک شرکت خصوصی است که مدتی قبل از فعالیت خارج شده است. چند وقت. کاربرد ضریب جایگزینی در بخش نفت و گاز 78 درصد است، یعنی اگر 100 بشکه نفت و میعانات گازی برای مصرف یا صادرات تولید شود، 78 بشکه با اکتشافات جدید جایگزین می شود.

وی خاطرنشان کرد: نسبت به سال چهارم دولت دوازدهم بیش از 300 درصد در اجرای کارهای لرزه نگاری رشد داشته ایم. در مقایسه با کشورهای منطقه مانند امارات، قطر، کویت و عربستان، ایران رتبه اول اکتشاف را دارد و درصد موفقیت ما 100 درصد است.

وزیر نفت همچنین گفت: در این دولت تولید بیش از یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت و 45 میلیون متر مکعب گاز افزایش یافته و حدود 20 میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در حوزه نفت و گاز تکمیل و نصب شده است. . عملی سازی.

اوجی در خصوص وضعیت اخیر واگذاری اموال بابک زنجانی به وزارت نفت، تصریح کرد: کارگروهی متشکل از شرکت ملی نفت و نهادهای کنترلی فعال است و نتایج خوبی را به دست آورده است.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما