با احترام به رهبران راهپیمایی های مناطق آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی.

در این همایش با حضور نامجو معاون ستاد توسعه و بازسازی موسسات عالی کشور، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، حجه الاسلام حسینی مدیر کل وقف های استان برگزار شد. منطقه، روسای ستادی استان ها و شهرستان های شمال غرب و مدیران موکب های چهار استان شمال غرب در سالن اجتماعات بنیاد شهید برگزار شد.

اسفندیار هوشیار رئیس ستاد توسعه و بازسازی منطقه اردبیل و رئیس کمیته مشارکت های مردمی مسکن و خوراک گزارش مبسوطی از فعالیت ستاد و راهپیمایی های منطقه و بهداشت و درمان ارائه کرد. و خدمات فرهنگی از موکب های امسال به سمت زائران اربعین حسینی.

وی افزود: امسال منطقه اردبیل 40 درصد رشد داشته است، خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته دو برابر شده و از نظر کیفیت خدمات نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است. در سرویس موتورسیکلت مشاهده شده است.

پیوند جهاد و شهادت با حجاج و حج

رئیس منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به این مورد گفت: سربازان دوران دفاع مقدس امروز خادمان زائران اربعین حسینی هستند. یکی از برکات خداوند متعال پیوستن به جهاد و شهادت با زائران و زائران در حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس است. زمان دفاع.» زائران گفتند: همه فضائل و مناقب در لشکرکشی های اربعین حسینی به چشم می خورد.

عابدین خرم در ادامه افزود: امام حسین(ع) مردمی از مذاهب، مذاهب و اقوام مختلف را به هم پیوند می دهد که این امر در مراسم اربعین حسینی به وضوح قابل مشاهده است.

نامجو معاون ستاد توسعه و بازسازی موسسات عالی کشور در سخنانی به بررسی وضعیت اربعین سال 1401 با برشمردن نقاط قوت و ضعف اربعین امسال پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در سالهای آینده ضمن رفع نقاط ضعف، اعزام ها به صورت کاروانی انجام می شود.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما